Vi har dessverre høy trafikk på vår ladesupport, og jobber så raskt vi kan. Koples app og driftssystem ble oppdatert natt til 4.6. For å fortsette å lade med Koples app, må du oppdatere appen og passordet ditt. Se mer informasjon her. Denne siden blir fortløpende oppdatert med løsninger på utfordringer som rapporteres inn ang appbyttet. Dersom du ikke mottar mailen med link til å resette passordet, sjekk søppelpost/spam-mappen din eller sjekk at e-postadressen du oppga er riktig. Kanskje du registrerte deg med en annen e-postadresse?

Våre ansatte

Leter du etter kontaktinformasjonen til en Kopler? Søk etter navn eller funksjon under.

Kontaktskjema

Send en generell henvendelse til Kople her. Vi har som mål å svare deg innen 3 virkedager.

Har du utfordringer med lading akkurat nå? Kontakt vår 24/7 ladesupport på telefonnummer 32 11 00 11.

Hva leter du etter?